Reklamace a vrácení

Používáme jednoduchého průvodce přes Retino – zvládnete vše on-line během pár minut. Stačí zadat e-mail a číslo objednávky (na dokladech jako variabilní symbol).

 

Vrácení zboží (odstoupení do 14 dnů)

Pokud vám zboží nevyhovuje, můžete do 14 dnů od doručení odstoupit od smlouvy.

Jak postupovat

  1. Otevřete Retino průvodce a zvolte „Vrácení zboží“.

  2. Vyplňte požadované údaje a zvolte způsob dopravy (vlastní zásilka / výdejní místo / svoz).

  3. Zboží pečlivě zabalte, ideálně do původního obalu včetně příslušenství a dárků.

  4. Zásilku odešlete dle instrukcí v průvodci.

Stav vraceného zboží
Zboží můžete vyzkoušet v rozsahu, jaký je obvyklý při vyzkoušení v kamenném obchodě.
Pokud bude zboží nadměrně opotřebované nebo neúplné, můžeme přiměřeně snížit vracenou částku.

Vrácení peněz
Peníze vracíme stejnou platební metodou, jakou byla objednávka zaplacena, a to co nejdříve po doručení a kontrole zboží, nejpozději do zákonných 14 dní. V souladu se zákonem můžeme vrácení peněz pozdržet do obdržení zboží nebo prokázání jeho odeslání.

Výjimky
Právo na odstoupení se nevztahuje na nákupy na IČO (viz níže) a na zboží, u kterého to stanoví zákon (např. zboží upravené na míru apod.).

 

Reklamace (záruka)

Na zboží se vztahuje zákonná odpovědnost za vady.

Jak postupovat

  1. Otevřete Retino průvodce a zvolte „Reklamace“.

  2. Popište závadu, přiložte fotky/video (pokud lze), odešlete formulář.

  3. Obdržíte instrukce k dalším krokům (způsob dopravy / svoz / servis).

Lhůty
Reklamaci vyřizujeme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od uplatnění.

Záruční doba

  • Spotřebitel (nepodnikatel): 24 měsíců.

  • Podnikatelé / právnické osoby (IČO): 12 měsíců.

 

Nákup na IČO (B2B)

U nákupu v rámci podnikání nevzniká právo bezdůvodně odstoupit do 14 dnů.
Reklamace probíhají standardně dle zákona a našeho reklamačního řádu.

Adresa pro vrácení a reklamace (při zaslání bez svozu)

MEGALU RWS
Hevlín 360
671 69 Hevlín
Česká republika

(Prosíme vždy vytvořte případ v Retino – urychlí to identifikaci zásilky a zpracování.)


Tipy pro rychlejší vyřízení

  • Do balíku vložte číslo objednávky a kontaktní údaje.

  • Vracejte kompletní balení včetně příslušenství a dárků.

  • Po odeslání sledujte stav případu přímo v Retino.

 

Reklamační řád: Zde
Kontakt: info@megalu.cz

Aktualizováno: 26. 09. 2025